Reklamacije i povrati

Reklamacije

Reklamacija na kupljeni nakit od nerđajućeg čelika može se podneti najkasnije 14 dana od datuma kupovine. Molimo vas da nam se obratite putem Kontakt stranice na našem sajtu ili da nam pišete na našim društvenim mrežama kako bismo što pre rešili vaš problem.

Važno je napomenuti da reklamacije na oštećenu robu, za koju je kriv kupac, neće biti prihvaćene. U slučaju da smatrate da je proizvod koji ste dobili neispravan ili oštećen usled naše greške, slobodno nam se obratite kako bismo rešili situaciju.

U procesu reklamacije, biće potrebno da nam dostavite fotografije oštećenja, kao i opis problema sa proizvodom. Naš tim će pregledati vaš zahtev i obavestiće vas o daljim koracima, uključujući mogućnost popravke, zamene ili povrata novca, u zavisnosti od situacije.

Povrati

Ukoliko želite da vratite kupljeni proizvod, potrebno je da paket pošaljete poštom na adresu naše prodavnice (o tome ćemo vas obavestiti kada nas kontaktirate). Kupac snosi troškove povrata, osim u slučaju kada je greška nastala našom krivicom. Molimo vas da proizvod vratite u originalnom pakovanju, zajedno sa pratećom dokumentacijom.

Da biste započeli proces povrata, molimo vas da nas kontaktirate putem Kontakt stranice ili da nam pišete na društvenim mrežama. Naš tim će vam pružiti sve potrebne informacije i uputstva kako bi proces bio što jednostavniji i brži.

Nakon što primimo i pregledamo vraćeni proizvod, obavestićemo vas o statusu povrata. Ukoliko je povrat odobren, novac će vam biti vraćen na originalni način plaćanja u roku od nekoliko radnih dana. Hvala vam na strpljenju i razumevanju tokom ovog procesa.